Azam 2013...bleh tercapai tak??

Selamat pagi...hehe...
hari ni semangat skit nak update blog....sebab mood sudah datang....
hmm....tahun 2013 telah berlalu....selama 31 hari....
...bercakap pasal azam tahun baru...azam aku tahun ini ialah....
untuk kembali mengekalkan berat badan asal...ahakk...boleh gitu???
hmm...ssh laa lau bdn dh naik ni...baju dah zmuat..huhu....syg bli baju mhl2 dlu dah xleh nak pkai...=(
suka tgk gmbr mase dulu-dulu....

 gambar masa tahun 2006 kot.....masa kat PD....xsgka dlu aku kurus camni...

ni gambar masa gi kelantan....dalam tahun 2007 kot....

 ni plak masa aku 2009.....

gambar ni masa raya tahun 2010....


gambar selepas 4 bulan bersalin 1st baby...hmm...

gambar the latest tahun 2012..raya haji...ooo...gemuknyer saya...
siap dapat panggilan MOK2 lagi dr mamat kat ofis aku tu...OMG..

walaupun husband ckp xkesah...tapi aku kesah....
so....wish me good luck untuk tahun ini ek....
buat masa sekarang belum ada perancangan nak tambah baby lagi...
so i must struggle for it...CHAIYOK2.....



Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!