Sindrom pelupa makin parah...

Cuaca mendung pagi ini..diiringi gerimis mengundang...
Sebelum sampai ofis tadi singgah ke R&R perani untuk membeli sarapan...
masa itulah saya baru teringat yang kakak kena bawa telekung dan sejadah pagi ini...
hari ni pulak tiba-tiba si adik nak ikut mama...so kenalah hantar sekali dia ke sekolah...
nak tak nak kakak pun ikut la sekali mama hantarkan ke sekolah....
nasib baik telefon atok mereka dijawab dan suruh atoknya hantarkan telekung dan sejadah dengan segera....
dan masa ni jugalah cikgu wassap mama bagitahu Syirah tertinggal telekung...
Ya Allah semalam pun terlupa ingatkan kat atok dia untuk hantar latihan silat pada jam 5.00 petang..
Kesudahaannya saya sampai rumah tengok kakak ada baru selesai mandi...
memang saya naik angin lah....aduhai...
tak boleh salahkan kakak juga sebab mama dia tak ingatkan atoknya untuk hantar...
agaknya terlalu banyak kerja dan yang difikirkan semalam sampai saya lupa perkara-perkara yang penting macam ni yang melibatkan anak-anak...
.
.
Allahuakbar...semoga saya terus kuat dan istiqamah dalam mendidik dan membesarkan amanah Allah ini...dan hindarilah saya daripada sifat pelupa yang berterusan...aaminnn...
.
.

Image result for doa hindari lupa

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!