Akhirnya Saya Dah Ada PC

Yahuuuu........
lama menunggu sebenarnya tau...
yela dah nak masuk 2 bulan saya saya bertukar unit tapi masih tiada PC @ komputer...
yela benda alah ni memang tersangat penting tau...lagi-lagi kerja pejabat macam saya ni...
chewah....ayat tak boleh blah kan....
hehehehe...
oklah...apa-apa pun teima kasih kepada En. H sebab telah men 'setup' kan PC dan line internet di pejabat saya....dia buat tu semua semasa ketiadaan saya di pejabat kerana pergi berkursus...
so sempatlah ucapkan terima kasih pada dia melalui wassap bila naik kerja Ahad lepas....
barulah semangat semakin berkobar-kobar nak buat kerja....Alhamdulillah....
Lately ni saya perasan semangat kekeluargaan di kalangan staf di tempat saya bekerja semakin kuat disebabkan kehadiran oleh seseorang....
saya sangat bangga dengan dia.....
nanti saya share tentang isu ni okey....


 
lihatlah PC tu............

 
dan lihatlah meja saya yang berselerak ni.....

Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!