hepi bezday my little girl...

Morning uolls...
diam tak diam kita dah masuk ke bulan oktober ekk..
lagi 2 bulan nk menghabiskan tahun 2014..
cepatnya masa berlalu kan...
dan bulan oktober serta november adalah bulan yang sangat buzy tau...
kedua-dua belah keluarga saya dan husband bakal menerima orang baru dalam keluarga kami..
ok...bulan oktober juga genaplah usia kakak yang ketiga tahun..
seronoknya dia tiup lilin sampai nak nangis-nagis masa sambutan di rumah ibudan bapa saya
semasa hari raya aidiladha yang lalu..huhu...
sambutan tersebut sebenarnya diawalkan 3 hari dari tarikh hari lahirnya disebabkan nak buat sambutan semasa pulang ke kampung keluarga saya...
tapi yang best nya lagi, si kakak ni sambut sekali lagi bezday dengan pak ndaknya (my BIL) yang memang sama tarikh lahir dengan dia....hehehe...dua kali potong kek ye kakak...
apa pun...she is gift from God to us....dan saya bersyukur sangat dia dapat membesar dengan sihat...walaupun baru lepas demam dan asyik sakit je...
mama sayang kakak sangat-sangat dan mama doakan kakak membesar menjadi anak yang solehah...berjaya di dunia dan akhirat..aminn
mama minta maaf sangat-sangat kalau mama selalu marah kakak, pukul kakak di atas sikap kakak yang kadangkala menguji tahap kesabaran mama...but i'm really sorry...mmmuaahh...




Comments

Popular posts from this blog

apa itu GDM on DC

Pasang Meter TNB??

Saya bukan kaki bodek..! And I hate kaki bodek!